Towar wadliwy,
Pytanie z dnia 13 sierpnia 2020
Kupilam palete AGD RTV w Niemczech u Polaka. Zapłaciłam za nią 10 000 zl. Cena 10 000 zl miala być 30 % wartośca towaru klasy A, B ( nieuszkodzone lub nowy). Palety nie można było zobaczyć I otworzyć na miejscu. Po powrocie okazało się że towar jest wadliwy, uszkodzony. Cena która zapłaciłam za palete nie jest adekwatna do jej zawartości oraz stanu. Pomimo tego, że sprzedawca zapewniał o zarobku nie wyjdę nawet na 0.
Kontakt z firmą nie przyniósł żadnych rezultatów. Kierownik twierdzi, że nie przyjmuje zwrotów i że go to nic nie interesuje. Tłumacząc , ze nikt nie zmuszał mnie do zakupu. Ale przecież idąc do marketu I kupując zepsute mleko też nikt mnie nie zmusza A zwrot otrzymuje. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź w tym kierunku, czy zgłoszenia sprawy na policje coś da?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę się skontaktować z prawnikiem praktykującym prawo niemieckie. Skoro zakup był w Niemczech, to prawo tego państwa ma tu zastosowanie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, przede wszystkim należy zgłosić reklamację. Czy umowę zawarła Pani w ramach działalności gospodarczej? Pozdrawiam, Michał Okoniewski adwokat
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.