Towar wadliwy,

Pytanie z dnia 13 sierpnia 2020

Kupilam palete AGD RTV w Niemczech u Polaka. Zapłaciłam za nią 10 000 zl. Cena 10 000 zl miala być 30 % wartośca towaru klasy A, B ( nieuszkodzone lub nowy). Palety nie można było zobaczyć I otworzyć na miejscu. Po powrocie okazało się że towar jest wadliwy, uszkodzony. Cena która zapłaciłam za palete nie jest adekwatna do jej zawartości oraz stanu. Pomimo tego, że sprzedawca zapewniał o zarobku nie wyjdę nawet na 0.
Kontakt z firmą nie przyniósł żadnych rezultatów. Kierownik twierdzi, że nie przyjmuje zwrotów i że go to nic nie interesuje. Tłumacząc , ze nikt nie zmuszał mnie do zakupu. Ale przecież idąc do marketu I kupując zepsute mleko też nikt mnie nie zmusza A zwrot otrzymuje. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź w tym kierunku, czy zgłoszenia sprawy na policje coś da?

Dzień dobry, proszę się skontaktować z prawnikiem praktykującym prawo niemieckie. Skoro zakup był w Niemczech, to prawo tego państwa ma tu zastosowanie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 sierpnia 2020 19:31 Zmodyfikowano dnia: 13 sierpnia 2020 19:31 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, przede wszystkim należy zgłosić reklamację. Czy umowę zawarła Pani w ramach działalności gospodarczej? Pozdrawiam, Michał Okoniewski adwokat

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 sierpnia 2020 15:29 Zmodyfikowano dnia: 14 sierpnia 2020 15:29 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.