transakcja w systemie PayPal,windykacja
Pytanie z dnia 21 stycznia 2019
Witam serdecznie,
Mój problem polega na transakcji w systemie PayPal.
Mianowicie,jakiś czas temu otrzymałem przelew za urządzenie, które dopiero miałem wysłać. Oczywiście urządzenie zostało wysłane, na co mam stosowne potwierdzenia. Dwa miesiące później, klient zgłosił "nieautoryzowaną transakcję na koncie", krótko mówiąc, mało mnie to interesuję, a jednak... PayPal obciążył mnie sumą 15 tyś. złotych, tzw Charge Back, natomiast urządzeń nie otrzymałem z powrotem. Teraz kontaktuję się ze mną zewnętrzna firma windykacyjna, która dzwoni do mnie przynajmniej 5 razy dziennie. Założyłem drugie konto, na inną działalność, do czasu wyjaśnienia sprawy z poprzednim. Niestety, po danych imiennych PayPal znalazł powiązanie i zamroził mi środki, które otrzymałem dziś od klienta. Co mogę w tej sytuacji zrobić, kiedy PayPal twierdzi, iż w tej sytuacji nie chronił sprzedającego, a Kupujący dokonał "Charge Back' po przez Bank, a nie PayPal. W takim razie, o co to chodzi?
Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc, sprawa ciągnie się od Września.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jak rozumiem zgłosił Pan zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.