transakcja w systemie PayPal,windykacja

Pytanie z dnia 21 stycznia 2019

Witam serdecznie,

Mój problem polega na transakcji w systemie PayPal.
Mianowicie,jakiś czas temu otrzymałem przelew za urządzenie, które dopiero miałem wysłać. Oczywiście urządzenie zostało wysłane, na co mam stosowne potwierdzenia. Dwa miesiące później, klient zgłosił "nieautoryzowaną transakcję na koncie", krótko mówiąc, mało mnie to interesuję, a jednak... PayPal obciążył mnie sumą 15 tyś. złotych, tzw Charge Back, natomiast urządzeń nie otrzymałem z powrotem. Teraz kontaktuję się ze mną zewnętrzna firma windykacyjna, która dzwoni do mnie przynajmniej 5 razy dziennie. Założyłem drugie konto, na inną działalność, do czasu wyjaśnienia sprawy z poprzednim. Niestety, po danych imiennych PayPal znalazł powiązanie i zamroził mi środki, które otrzymałem dziś od klienta. Co mogę w tej sytuacji zrobić, kiedy PayPal twierdzi, iż w tej sytuacji nie chronił sprzedającego, a Kupujący dokonał "Charge Back' po przez Bank, a nie PayPal. W takim razie, o co to chodzi?

Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc, sprawa ciągnie się od Września.

Dzień dobry, jak rozumiem zgłosił Pan zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 stycznia 2019 11:41 Zmodyfikowano dnia: 22 stycznia 2019 11:41 Obejrzało: 599 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.