Ubezpieczenie grupowe w pracy.

Pytanie z dnia 18 lipca 2022

Osoba w pracy , odpowiedzialna za ubezpieczenie grupowe osób w naszej firmie, zgubiła i nie złożyła moich papierów. Fakt wyszedł dopiero kiedy zachorowałam na nowotwór i chciałam ubiegać się o odszkodowanie, a ona na szybko złożyła moje papiery, niestety już z datą późniejsza. Ubezpieczalnia nie chciała mi wypłacić pieniędzy z powodu tego że zdarzenie miało miejsce poza okresem ubezpieczenia i równowartość kwoty odszkodowania wypłacił mi szef. Teraz chciałabym zgłosić kolejne roszczenie związane z moją chorobą jednak sytuacja się nie zmieniła, data rozpoczęcia ubezpieczenia jest późniejsza niż data zachorowania więc nie mogę składać żadnych roszczeń, nie jest to oczywiście moja wina , co mogę zrobić w tej sytuacji ?

Sz.Pani W takim wypadku za skutki i dalsze następstwa choroby odpowiedzialność ponosi zakład pracy. Są to dość skomplikowane sprawy ale jeżeli Pani sobie tego życzy mogę zająć się całą sprawą. Proszę napisać na niżej podany adres e-mail - jakie są te dalsze skutki, z których chciałaby Pani wywieść kolejne roszczenie. O jaką kwotę zamierzała Pani wystąpić. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lipca 2022 13:54 Zmodyfikowano dnia: 22 lipca 2022 13:54 Obejrzało: 173 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.