Uchwała wspólnoty mieszkaniowej.

Pytanie z dnia 26 sierpnia 2021

Dzień dobry
Dotyczy wspólnoty mieszkaniowej : 4 lata temu większością głosów podjęto uchwałę w sprawie zmian w planie gospodarczym, wprowadzając tym samym nową opłatę za serwis i naprawy logoterm (własność prywatna mieszkańca). Obecnie trwa nowe głosowanie za przywróceniem stanu poprzedniego (bez opłat za serwis logoterm) . Zarządca w chwili obecnej odmawia mi przyjęcia zgłoszenia awarii : fragment odpowiedzi : "w związku z tym informuję, że od dzisiaj nie przyjmuję już zgłoszeń awarii logoterm i zaprzestaję pośredniczenia w załatwianiu napraw i corocznych przeglądów logoterm między właścicielami lokali a serwisem" , twierdząc, że czeka na wynik głosowania. Zostałam pozbawiona możliwości naprawy urządzenia, pomimo, jeszcze obowiązującej uchwały. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?

Dzień dobry. Aby móc udzielić odpowiedzi na zadane pytanie konieczna byłaby analiza rzeczonej uchwały oraz korespondencji z zarządcą. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2021 12:49 Zmodyfikowano dnia: 26 sierpnia 2021 12:49 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.