Uchwała wspólnoty mieszkaniowej.

Pytanie z dnia 26 sierpnia 2021

Dzień dobry
Dotyczy wspólnoty mieszkaniowej : 4 lata temu większością głosów podjęto uchwałę w sprawie zmian w planie gospodarczym, wprowadzając tym samym nową opłatę za serwis i naprawy logoterm (własność prywatna mieszkańca). Obecnie trwa nowe głosowanie za przywróceniem stanu poprzedniego (bez opłat za serwis logoterm) . Zarządca w chwili obecnej odmawia mi przyjęcia zgłoszenia awarii : fragment odpowiedzi : "w związku z tym informuję, że od dzisiaj nie przyjmuję już zgłoszeń awarii logoterm i zaprzestaję pośredniczenia w załatwianiu napraw i corocznych przeglądów logoterm między właścicielami lokali a serwisem" , twierdząc, że czeka na wynik głosowania. Zostałam pozbawiona możliwości naprawy urządzenia, pomimo, jeszcze obowiązującej uchwały. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?

Dzień dobry. Aby móc udzielić odpowiedzi na zadane pytanie konieczna byłaby analiza rzeczonej uchwały oraz korespondencji z zarządcą. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 sierpnia 2021 12:49 Zmodyfikowano dnia: 26 sierpnia 2021 12:49 Obejrzało: 298 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem