Umowa B2B a zamówienia.
Pytanie z dnia 25 stycznia 2020
Załóżmy, że freelancer (programista) ma umowę świadczenia usług B2B ze stawką za godzinę pracy. W umowie określono, że prace wykonywane będą na podstawie zamówień złożonych przez klienta mailowo. Jak najlepiej rozwiązać kwestię takich zamówień nieokreślonych szczegółowo w umowie (np. zlecenie stworzenia strony www). Czy warto podpisywać protokół zamówienia, czy może być po prostu w ogólnej umowie paragraf o tym, że zamówienia dodatkowe będą oddzielnie ustalane mailowo (cena/terminy), ale w całości podlegają warunkom z umowy ogólnej? Chcę uniknąć podpisywania kilku umów z tymi samymi klientami.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, aby można było cokolwiek rzetelnie doradzić, trzeba się zapoznać z zawartą umową czy też projektem umowy, jaka dopiero ma być zawarta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Kozłowski Radca prawny (Od 2019)
Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Kozłowski
Al. Kościuszki 59/61 lok. 205, 90-514 Łódź
W ogólnej umowie można napisać, że poszczególne prace będą zlecane mailowo (wskazać maila), proszę zadbać o szczegóły cenowe i terminy - ma to być w mailach lub umowie. Jeżeli kwota jest stałą, to najlepiej w umowie. Mogę pomóc w napisaniu umowy, obsługuję tego typu przedsiębiorców, 531 374 466, m.kozlowski@ewslegal.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.