umowa franczyzowa,gabinet kosmetyczny

Pytanie z dnia 24 kwietnia 2019

Prowadzę działalność gospodarczą i otworzyłam gabinet kosmetyczny działający na zasadach Franczyzy. W ramach Umowy Franczyzowej Franczyzodawca zobowiązuje się do bieżącego wsparcia sprzedażowego i marketingowego, ja w zamian uiszczam comiesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe. Po ponad pół roku działania nie mam tego wsparcia, sam franczyzodawca unika sprecyzowania co to dokładnie jest. Jak to wyegzekwować? Czy mogę podważyć naliczanie opłat?

Sprawa wymaga analizy umowy i omówienia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 kwietnia 2019 15:41 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2019 15:41 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji konieczne jest zapoznanie się z umową franczyzy oraz całą korespondencją z franczyzodawcą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 kwietnia 2019 16:50 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2019 16:50 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.