umowa franczyzowa,gabinet kosmetyczny
Pytanie z dnia 24 kwietnia 2019
Prowadzę działalność gospodarczą i otworzyłam gabinet kosmetyczny działający na zasadach Franczyzy. W ramach Umowy Franczyzowej Franczyzodawca zobowiązuje się do bieżącego wsparcia sprzedażowego i marketingowego, ja w zamian uiszczam comiesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe. Po ponad pół roku działania nie mam tego wsparcia, sam franczyzodawca unika sprecyzowania co to dokładnie jest. Jak to wyegzekwować? Czy mogę podważyć naliczanie opłat?
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Sprawa wymaga analizy umowy i omówienia.
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji konieczne jest zapoznanie się z umową franczyzy oraz całą korespondencją z franczyzodawcą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.