umowa kupna-sprzedaży motocykla,gwarancja

Pytanie z dnia 03 lipca 2019

Witam.
Mam problem ze sprzedawcą motocykla.
W marcu tego roku kupiłem motocykl na gwarancji od osoby fizycznej. Sprzedający zapewniał mnie że na drugi dzień wyśle mi kartę gwarancyjną listem poleconym ponieważ jest ona w serwisie, a o tej godzinie serwis jest zamknięty.
Dzisiaj jest 3 lipca i po wielokrotnych kontaktach ze sprzedającym (nawet osobiście go odwiedziłem) do tej pory karty nie otrzymałem. Sprzedający ciągle przebywa za granicą i tym się usprawiedliwia.
Czy jest jakaś szansa na rozwiązanie tej sprawy?
Motocykl jest na gwarancji więc nie mogę go naprawiać, a karty gwarancyjnej nie mam więc i w serwisie również naprawić go nie mogę. Usterek jako takich nie ma ale coś stuka co chciałem sprawdzić.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.