Umowa na wykonanie usługi z montażem.
Pytanie z dnia 17 marca 2021
Pytanie dotyczy umowy zawartej z klientem dnia 17.02.2021 na kupno drzwi wraz z usługa montażu. Termin umowy przewidziany jest na 30 dni roboczych + 10 które zastrzegamy sobie w umowie. Klient rezygnuje z zlecenia ( wcześniej wpłacił 500 zł zadatku na konto) Jakie kroki muszę podjąć aby klient był zobowiązany do wywiązania się z swojej strony umowy. Kontakt z klientem w tym momencie zerowy, nie odbiera telefonu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez analizy umowy i korespondencji z klientem nie sposób ocenić czy i co może Pan zrobić. Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, takie kwestie zasadniczo powinny zostać uregulowane w umowie stron - można stosować np. instrument "nacisku" w postaci zagrożenia karą umowną. Dodam że w Państwa sytuacji istnieje zadatek, który w sytuacji nie dojścia umowy do skutku może przepaść na Państwa rzecz. Pozdrawiam.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.