Umowa na wykonanie usługi z montażem.

Pytanie z dnia 17 marca 2021

Pytanie dotyczy umowy zawartej z klientem dnia 17.02.2021 na kupno drzwi wraz z usługa montażu. Termin umowy przewidziany jest na 30 dni roboczych + 10 które zastrzegamy sobie w umowie. Klient rezygnuje z zlecenia ( wcześniej wpłacił 500 zł zadatku na konto) Jakie kroki muszę podjąć aby klient był zobowiązany do wywiązania się z swojej strony umowy. Kontakt z klientem w tym momencie zerowy, nie odbiera telefonu.

Dzień dobry, bez analizy umowy i korespondencji z klientem nie sposób ocenić czy i co może Pan zrobić. Pozdrawiam, Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 marca 2021 19:34 Zmodyfikowano dnia: 17 marca 2021 19:34 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, takie kwestie zasadniczo powinny zostać uregulowane w umowie stron - można stosować np. instrument "nacisku" w postaci zagrożenia karą umowną. Dodam że w Państwa sytuacji istnieje zadatek, który w sytuacji nie dojścia umowy do skutku może przepaść na Państwa rzecz. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 marca 2021 14:01 Zmodyfikowano dnia: 18 marca 2021 14:01 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.