Umowa o współpracy.

Pytanie z dnia 24 października 2019

Witam serdecznie ,
proszę o poradę w poniżej opisanej sprawie ;
na początku tego roku rozpocząłem współpracę z firmą w zakresie odbioru zużytych opon z mojej firmy ; zamówienia na odbiór opon składa się poprzez ich platformę do składania zleceń ; pierwszy transport zrealizowali bez problemu ; w dniu 16.06.2019 złożyłem zamówienie ( przez ich platformę ) na odbiór opon wg. ich cennika ( 1600 PLN ) ; w dniu 18.06.2019 otrzymałem na e-maila informację z ich platformy o anulowaniu zamówienia ; skontaktowałem się z nimi tel. i otrzymałem info , że mają od 1.07.2019 przestój zakładu w Chełmie i będą odbierać opony od 1.10.2019 ; od 1.07.2019 na ich stronie pojawił się nowy cennik z ceną na poziomie 3100 PLN za taką usługę jaką zamawiałem kilkanaście dni wcześniej ;
na początku października zwróciłem się do nich o realizację zamówienia z czerwca wg cennika , który wtedy obowiązywał ;
odmówili podpierając się wzrostem kosztów , co jest bzdurą ;
czy mogę dochodzić roszczeń od tej firmy za jednostronne odstąpienie od zamówienia ?
dziękuję i pozdrawiam ,
Mariusz


proszę o analizę tej sytuacji i info czy możemy zrobić w tej kwestii ;

Dzień dobry. Tak, można za szkodę z tytułu niewykonania zobowiązania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 października 2019 20:47 Zmodyfikowano dnia: 25 października 2019 20:47 Obejrzało: 337 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.