umowa wykonania usługi
Pytanie z dnia 18 kwietnia 2019
Witam, mam pytanie odnosnie umowy dotyczacej uslugi wykonania schodow. Mielismy zawarta umowe na kompleksowe wykonanie schodow ze stolarzem. Schody zostaly zamontowane ale bardzo niechlujnie i jest sporo niedociagniec. Niestety protokol odebrania schodow zostal podpisany, a dwa dni po montazu spisalismy wszystkie usterki i wyslalismy do wykonawcy. Jak wyglada sytuacja naprawy usterek w przypadku kiedy podpisany zostal protokol? Czy stolarz moze odmowic wykonania prac? Mamy 24 miesieczny okres gwarancyjny a zgodnie z umowa schody mialy byc wykonane kompleksowo i starannie, jednak tak sie nie stalo. Bardzo prosze o pomoc oraz informacje jak rozwiac ten problem. Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.