umowa z Cyfrowym Polsatem,

Pytanie z dnia 08 sierpnia 2019

Dzień dobry. Dzwoniłem pewnego czasu do Cyfrowego Polsatu o dołożenie pakietu sportowego premium do mojej obecnej umowy. Konsultant jak najbardziej powiedział że jest taka możliwość płatna, która zostanie doliczona do każdej następnej faktury. I taką ową usługę akceptowałem. Ale nie otrzymałem żadnych informacji ze wiąże się to z zmianą umowy i automatycznie jej przedłużenie o kolejne 2 lata. Zorientowałem się gdy obecną umowa wygasła i chciałem zrezygnować z dalszej współpracy, ale nie można bo umowa jeszcze trwa 1,5 roku. Zadałem pytanie aby mi przedstawili nagraną rozmowę gdzie wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy, oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi na zadane im pytanie. Co mozna z tym zrobić? Pozdrawiam

Jeśli umowa została zawarta pod wpływem błędu wywołanego przez operatora, to może Pan od niej odstąpić poprzez złożenie oświadczenia o uchyleniu się od skutków zawartej czynności prawnej. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 sierpnia 2019 10:20 Zmodyfikowano dnia: 8 sierpnia 2019 10:20 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.