umowa z Cyfrowym Polsatem,
Pytanie z dnia 08 sierpnia 2019
Dzień dobry. Dzwoniłem pewnego czasu do Cyfrowego Polsatu o dołożenie pakietu sportowego premium do mojej obecnej umowy. Konsultant jak najbardziej powiedział że jest taka możliwość płatna, która zostanie doliczona do każdej następnej faktury. I taką ową usługę akceptowałem. Ale nie otrzymałem żadnych informacji ze wiąże się to z zmianą umowy i automatycznie jej przedłużenie o kolejne 2 lata. Zorientowałem się gdy obecną umowa wygasła i chciałem zrezygnować z dalszej współpracy, ale nie można bo umowa jeszcze trwa 1,5 roku. Zadałem pytanie aby mi przedstawili nagraną rozmowę gdzie wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy, oczywiście nie otrzymałem odpowiedzi na zadane im pytanie. Co mozna z tym zrobić? Pozdrawiam
Mateusz Wachowski Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Wachowski
Jana Henryka Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
Jeśli umowa została zawarta pod wpływem błędu wywołanego przez operatora, to może Pan od niej odstąpić poprzez złożenie oświadczenia o uchyleniu się od skutków zawartej czynności prawnej. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.