Umowa z cyfrowym polsatem.

Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020

Czy jest możliwość ubiegać się o wyłączenie np płatnych kanałów w cyfrowym Polsacie jeśli w umowie było ich zawarcie ? Mówię tu o sytuacji sport premium na których miała być liga mistrzów i tylko dla niej został ten pakiet kupiony, a jej nie puszczają bo nie ma meczów. Nie jest on w takim razie już potrzebny a płacić trzeba

Dzień dobry pytanie należy kierować do obsługi Cyfrowego Polsatu W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 kwietnia 2020 16:59 Zmodyfikowano dnia: 3 kwietnia 2020 16:59 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Informacje, o które Pan pyta, zawarte powinny być albo w samej umowie, albo - co zdarza się częściej - w ogólnych warunkach lub regulaminie promocji czy innym ogólnym. Wszystko Pan znajdzie na stronie internetowej dostawcy usługi. Być może przewidział on możliwość częściowej rezygnacji z pakietu w razie stanu nadzwyczajnych, choć wątpię w to

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 kwietnia 2020 11:11 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2020 11:11 Obejrzało: 240 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.