Umowa z cyfrowym polsatem.
Pytanie z dnia 03 kwietnia 2020
Czy jest możliwość ubiegać się o wyłączenie np płatnych kanałów w cyfrowym Polsacie jeśli w umowie było ich zawarcie ? Mówię tu o sytuacji sport premium na których miała być liga mistrzów i tylko dla niej został ten pakiet kupiony, a jej nie puszczają bo nie ma meczów. Nie jest on w takim razie już potrzebny a płacić trzeba
Dzień dobry pytanie należy kierować do obsługi Cyfrowego Polsatu W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Krzysztof Nawrocki Adwokat (Od 2008)
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Informacje, o które Pan pyta, zawarte powinny być albo w samej umowie, albo - co zdarza się częściej - w ogólnych warunkach lub regulaminie promocji czy innym ogólnym. Wszystko Pan znajdzie na stronie internetowej dostawcy usługi. Być może przewidział on możliwość częściowej rezygnacji z pakietu w razie stanu nadzwyczajnych, choć wątpię w to
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.