Umowa z operatorem komórkowym.
Pytanie z dnia 28 września 2020
Witam serdecznie. Pojawił mi się otóż taki problem. Jakiś czas temu, podpisałem umowę z jednym z usługodawców telefonii komórkowej. Przed podpisaniem tej oto umowy, również korzystałem z usług tej firmy. Okazało się w międzyczasie, że załapałem się na nieudaną promocję, z korzyścią dla mnie (nielimitowany internet za 20zl mies). Z bólem zdecydowałem się na zawarcie nowej umowy gdyż wspomnianej promocji już nie było, o zmienie decyzji przeważył nowy telefon. Więc wybrałem czarny model Meizu16x, przyszedł granatowy. Uznałem, że kolor jest niezgodny z opisem lecz niedaleko odbiegała jego barwa i pozostałem przy telefonie. Po około dwóch miesiącach, telefon przestał działać i został oddany na gwarancję. Nie udało się go naprawić więc odesłali mi całkiem nowy telefon - problem w tym, że różowy. Tu się zaczynają cyrki. Okazało się, że to ostatnia sztuka. Najpierw mialem wybrac inny telefon, po dokonaniu wyboru i ponownym powrocie do salonu okazalo sie, ze jednak takiej opcji nie ma. Chcialem w zwiazku z tym zerwac umowe, lecz powiedzieli mi, ze jedynie moga zwrocic mi pieniadze, czylo 1zl bo telefon w abonamencie. Co począć?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.