Pytanie z dnia 09 kwietnia 2022

Umówiłem się na sprzedaż z odbiorem osobistym 2 szt.produktow wystawionych na olx. Kupująca przyszła po odbiór bez gotówki, zaproponowała przelew, zaproponowałem przelew na telefon, aby go od razu otrzymać. Pokazała mi, że potwierdza na swoim telefonie i pobiegła z produktami na 410zl, bo taxi na nią czekała. Niestety pieniądze do mnie nie dotarły, a po kilku minutach od spotkania kupującą przestała odbierać telefon, nie odpowiada na smsy, ani nie czyta wiadomości na olx.
Napisalem abyśmy polubownie rozwiązali sprawę, niestety brak odp. Jest monitoring, który planuje uzyskać. Jakie kroki podjąć, aby odzyskac pieniądze za produkty i sprawić, aby kupującą nie miała możliwości oszukiwania innych? Nie znam danych kupującej.

Dzień dobry, jeśli nie zna Pan danych kupujących to ciężko będzie ją znaleźć i wystosować pisemne wezwanie do zapłaty za zakupiony przez nią towar. Stąd, w mojej ocenie najlepszym rozwiązaniem, które może zmobilizować kupującą jest zgłoszenie oszustwa na Policję. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 kwietnia 2022 11:00 Zmodyfikowano dnia: 11 kwietnia 2022 11:00 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.