Pytanie z dnia 09 kwietnia 2022
Umówiłem się na sprzedaż z odbiorem osobistym 2 szt.produktow wystawionych na olx. Kupująca przyszła po odbiór bez gotówki, zaproponowała przelew, zaproponowałem przelew na telefon, aby go od razu otrzymać. Pokazała mi, że potwierdza na swoim telefonie i pobiegła z produktami na 410zl, bo taxi na nią czekała. Niestety pieniądze do mnie nie dotarły, a po kilku minutach od spotkania kupującą przestała odbierać telefon, nie odpowiada na smsy, ani nie czyta wiadomości na olx.
Napisalem abyśmy polubownie rozwiązali sprawę, niestety brak odp. Jest monitoring, który planuje uzyskać. Jakie kroki podjąć, aby odzyskac pieniądze za produkty i sprawić, aby kupującą nie miała możliwości oszukiwania innych? Nie znam danych kupującej.
Dzień dobry, jeśli nie zna Pan danych kupujących to ciężko będzie ją znaleźć i wystosować pisemne wezwanie do zapłaty za zakupiony przez nią towar. Stąd, w mojej ocenie najlepszym rozwiązaniem, które może zmobilizować kupującą jest zgłoszenie oszustwa na Policję. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.