unieważnienie umowy,zakupy przez internet,
Pytanie z dnia 20 grudnia 2018
Witam kupiłem telewizor przez sklep internetowy morele,odebrałem w netpunkcie 12.12.2018 przekazujący mi towar zaznaczył ,że niema potrzeby sprawdzania mogę to zrobić w domu i w razie co mam 3 dni na ewentualną reklamacje!. Po otwarciu pudełka w domu okazało się ,że telewizor jest uszkodzony (rozbita matryca) natychmiast zgłosiłem reklamację do sprzedawcy dołączając zdjęcia towaru i pudełka.Otrzymałem odpowiedz że nie niema możliwości ustalenia gdzie powstało uszkodzenie i mogło powstać po wyjęciu ! Dodam,że mam dwóch światków na odbiór i otwarcie pudełka ! Moje pytanie jak mam dalej postąpić? Jak odzyskać pieniądze (1600zł) i czy mogę starać się o zwrot lub wymianę? Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę skorzystać z rękojmi i zażądać wymiany telewizora lub odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.