unieważnienie umowy,zakupy przez internet,

Pytanie z dnia 20 grudnia 2018

Witam kupiłem telewizor przez sklep internetowy morele,odebrałem w netpunkcie 12.12.2018 przekazujący mi towar zaznaczył ,że niema potrzeby sprawdzania mogę to zrobić w domu i w razie co mam 3 dni na ewentualną reklamacje!. Po otwarciu pudełka w domu okazało się ,że telewizor jest uszkodzony (rozbita matryca) natychmiast zgłosiłem reklamację do sprzedawcy dołączając zdjęcia towaru i pudełka.Otrzymałem odpowiedz że nie niema możliwości ustalenia gdzie powstało uszkodzenie i mogło powstać po wyjęciu ! Dodam,że mam dwóch światków na odbiór i otwarcie pudełka ! Moje pytanie jak mam dalej postąpić? Jak odzyskać pieniądze (1600zł) i czy mogę starać się o zwrot lub wymianę? Pozdrawiam

Dzień dobry, proszę skorzystać z rękojmi i zażądać wymiany telewizora lub odstąpić od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2018 11:17 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2018 11:17 Obejrzało: 302 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.