Upadłość konsumencka.
Pytanie z dnia 15 kwietnia 2020
Witam. Mam pytanie odnośnie wniosku o upadlosc konsumencka. Co zrobić jeśli wysłałam wniosek 21.03.2020 i nie jest jeszcze rozpatrzony( dzwoniąc do sadu dowiedziałam się że może jeszcze nawet miesiąc minąć do rozpatrzenia wniosku.) A wierzyciele cały czas dzwonią i straszą komornikiem. Nie wiem co robic w tej sytuacji z wierzycielami, czy powiedzieć im o tym, że złożyłam taki wniosek czy czekać.
Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję serdecznie.
Marzena
Sandra Kowalczyk Adwokat (Od 2018)
Sandra Kowalczyk Adwokat Kancelaria Adwokacka
Plac Dąbrowskiego 4, 90-249 Łódź
Proszę poinformować wierzyciela o wniosku i czekać. Niestety ze względu na obecną sytuację epidemiczną nie jest możliwe szybsze rozpoznanie wniosku - sąd musi wyznaczyć posiedzenie, a na chwilę obecną żadne sprawy się nie odbywają. Kancelaria Adwokacka Adwokat Sandra Kowalczyk, tel. 609 650 839, e-mail: san.kowalczyk@gmail.com, strona www: adwokat-kowalczyk.com
Podziękowałeś prawnikowi
Barbara Krechowiecka Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Prosze napisać do wierzycieli, że został złożony wniosek.
Podziękowałeś prawnikowi
Krzysztof Lange Radca prawny (Od 2004)
Lange Kancelaria Prawna Spółka Partnerska Radcowie Prawni
Dominikańska 9, 87-100 Toruń
Dzień dobry, jeżeli jest Pani niewypłacalna to nie ma powodu, aby nie informować o tym wierzycieli, z chwilą ogłoszenia Pani upadłości wszystkie toczące się postępowania ulegają umorzeniu lub zawieszeniu a wierzyciele nie mają możliwości innego dochodzenia należności niż zgłoszenie wierzytelności do postępowania. Nawet w obecnej sytuacji nazbyt natarczywe stosowanie technik windykacyjnych może zostać uznane za nękanie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.