Usługa kosmetyczna.

Pytanie z dnia 28 stycznia 2020

Wykupiłem pakiet zabiegów w salonie kosmetycznym określonym urządzeniem, było to jedyne urządzenie w salonie więc myślałem że wszystkie zabiegi będą się na nim odbywały. Wcześniej przetestowałem skuteczność wykupując pojedynczy zabieg na Grouponie. Problem pojawił się po 3 zabiegach ponieważ firma zmieniła urządzenie na inne, coś na zasadzie kupna samochodu tej samej marki ale innego modelu. Chodzi jednak o to że działa ono inaczej i nie jestem przekonany do jego skuteczności a to jest najważniejsze. Po jednym zabiegu nowym sprzętem jestem wręcz przekonany że działa mniej efektywnie. Czy mogę w takiej sytuacji skrócić ilość zabiegów? Firma wstępnie odmawia twierdząc że to "taki sam" sprzęt.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.