Usługa na zlecenie.
Pytanie z dnia 21 czerwca 2021
Wykonałam spory obraz na zamówienie. Klientka twiedzi, że stelaż nie jest stabilny i wymaga zmontowania jeszcze raz i dodatkowo naciągnięcie płótna, chce mnie obciążyć kosztami. Obraz wykonałam za tak małe pieniądze, że nie jest to dla mnie opłacalne. Jako osoba wykonująca sama zaproponowałam zwrot całej kwoty po odesłaniu obrazu. Klientka nie bierze tego pod uwagę. Czy klientka może nie zgodzić się na takie rozwiązanie i mimo wszystko obciążyć mnie kosztami ponownego naciągnięcia płótna itp ? Dodam, że została już wystawiona bardzo negatywna opinia na moją usługę zawierającą kłamstwa np co do czasu wykonania zamówienia wiec wiem, że odzyskanie obrazu i zwrot zapłaty będzie jedynym rozwiązaniem.
Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.