usługa niezgodna z umową
Pytanie z dnia 03 grudnia 2018
Prowadzę firmę , miałam klienta , który wyceniał bramę garażową w kolorze zloty dąb , ja byłam pośrednikiem ponieważ wszystkie oferty i wyceny pochodziły od podwykonawcy . W końcowych rozmowach klient zmienił kolor na antracyt , wysłałam maila do podwykonawcy o zmianę tych parametrów, podwykonawca podesłał mi potwierdzenie zamówienia z błędnym kolorem , ja nie sprawdzając potwierdziłam zamówienie ufając że wszystkie moje uwagi zostały uwzględnione . Niestety nie , klient dostał bramę w kolorze złoty dąb a podwykonawca umywa ręce twierdząc że mail jest ode mnie ale liczy się potwierdzenie , które od nich otrzymałam .Czy to jest absolutna moja wina ?
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, jeśli nie uzyskała Pani potwierdzenia dokonania zmiany w zamówieniu, moim zdaniem stanowisko podwykonawcy jest prawidłowe. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Anna Godlewska-Chorąziak Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Anna Godlewska-Chorąziak
Turoszowska 8/37, 91-025 Łódź
W mojej ocenie - niestety podwykonawca ma rację.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.