usługa niezgodna z umową

Pytanie z dnia 03 grudnia 2018

Prowadzę firmę , miałam klienta , który wyceniał bramę garażową w kolorze zloty dąb , ja byłam pośrednikiem ponieważ wszystkie oferty i wyceny pochodziły od podwykonawcy . W końcowych rozmowach klient zmienił kolor na antracyt , wysłałam maila do podwykonawcy o zmianę tych parametrów, podwykonawca podesłał mi potwierdzenie zamówienia z błędnym kolorem , ja nie sprawdzając potwierdziłam zamówienie ufając że wszystkie moje uwagi zostały uwzględnione . Niestety nie , klient dostał bramę w kolorze złoty dąb a podwykonawca umywa ręce twierdząc że mail jest ode mnie ale liczy się potwierdzenie , które od nich otrzymałam .Czy to jest absolutna moja wina ?

Dzień dobry, jeśli nie uzyskała Pani potwierdzenia dokonania zmiany w zamówieniu, moim zdaniem stanowisko podwykonawcy jest prawidłowe. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2018 13:28 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 13:28 Obejrzało: 337 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W mojej ocenie - niestety podwykonawca ma rację.

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 grudnia 2018 16:14 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 16:14 Obejrzało: 335 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.