Usługa wykonania mebli kuchennych.

Pytanie z dnia 09 września 2022

Witam, zamówiłam u stolarza kuchnie na wymiar. Zamontował, lecz po czasie fronty zaczęły pękać. Zgłosilam reklamację. Po bardzo dlugim czasie przyjechał i zabrał uszkodzone fronty. Długo trwało zanim zostały naprawione. W końcu przyjechał i zamontował ale jednego zabrakło. Ciągle zwleka i pisze smsy ze przyjedzie zamontować a tego nie robi. Można jakoś prawnie to załatwić aby w końcu odzyskać nowy front? Trwa to juz prawie 2 lata

Dzień dobry, w takiej sytuacji myślę, że może podziałać oficjalne, pisemne wezwanie do prawidłowego wykonania umowy. Może stolarz wtedy się zmobilizuje w obawie przed Pani dalszymi roszczeniami. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 września 2022 10:28 Zmodyfikowano dnia: 12 września 2022 10:28 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem