usługa,reklamacja usługi

Pytanie z dnia 29 lipca 2019

Zakupiłem drzwi z montażem oraz dodatkowymi pracami. Montażyści mieli zacząć o 9:00, przyjechali około 9:15-30 i rozpoczęli pracę. Nie zapytałem kiedy skończą zakładając że zdążą do 17:30. O 16:00 zapytałem ile mają jeszcze pracy, czy zdążą do 17:30. Odpowiedzili, że tak. O 17 zgłosili że nie zdążą w tym czasie, że potrzebują jeszcze około 2.5 h. Ponieważ o 17:30 musiałem opuścić dom i poprosiłem o dokończenie w innym dniu. Oznajmili że przyjadą w sobotę o 13.
Drzwi i montaż były zapłacone z góry, poza 500 PLN, które miałem zapłacić po montażu. Choć nie chciałem zapłaciłem 400PLN. Dostałem kwitek z kwotą i listą rzeczy nieukończonych.
W sobotę rano zadzwonił ich szef żądając dodatkowej opłaty za przyjazd, ponieważ wyprosiłem montażystów.
Kto ma rację? Na umowie ani ustnie nie ustaliliśmy jak długo montaż będzie trwał i ile dni(godzin).

Zasadniczo, bez czytania umowy, to uzgodniona cena podana w umowie powinna obejmować już wszystkie prace tj. towar + montaż. W takim przypadku zamawiającego czyli Pana nie interesują już koszty własne wykonującego usługę jak np. dojazd na robotę. Oznacza to, że nie powinien już Pan ponosić żadnych dodatkowych kosztów. pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 lipca 2019 12:06 Zmodyfikowano dnia: 30 lipca 2019 12:06 Obejrzało: 174 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.