usługa,reklamacja usługi
Pytanie z dnia 29 lipca 2019
Zakupiłem drzwi z montażem oraz dodatkowymi pracami. Montażyści mieli zacząć o 9:00, przyjechali około 9:15-30 i rozpoczęli pracę. Nie zapytałem kiedy skończą zakładając że zdążą do 17:30. O 16:00 zapytałem ile mają jeszcze pracy, czy zdążą do 17:30. Odpowiedzili, że tak. O 17 zgłosili że nie zdążą w tym czasie, że potrzebują jeszcze około 2.5 h. Ponieważ o 17:30 musiałem opuścić dom i poprosiłem o dokończenie w innym dniu. Oznajmili że przyjadą w sobotę o 13.
Drzwi i montaż były zapłacone z góry, poza 500 PLN, które miałem zapłacić po montażu. Choć nie chciałem zapłaciłem 400PLN. Dostałem kwitek z kwotą i listą rzeczy nieukończonych.
W sobotę rano zadzwonił ich szef żądając dodatkowej opłaty za przyjazd, ponieważ wyprosiłem montażystów.
Kto ma rację? Na umowie ani ustnie nie ustaliliśmy jak długo montaż będzie trwał i ile dni(godzin).
Mateusz Wachowski Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Wachowski
Jana Henryka Dąbrowskiego 77A, 60-529 Poznań
Zasadniczo, bez czytania umowy, to uzgodniona cena podana w umowie powinna obejmować już wszystkie prace tj. towar + montaż. W takim przypadku zamawiającego czyli Pana nie interesują już koszty własne wykonującego usługę jak np. dojazd na robotę. Oznacza to, że nie powinien już Pan ponosić żadnych dodatkowych kosztów. pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.