uszkodzony kabel telefoniczny a wypowiedzenie umowy
Pytanie z dnia 01 września 2019
Dzień dobry, dnia 23.07 fachowcy z Orange uszkodzić kabel od internetu, dnia 27.07 została zgłoszona usterka. Do dnia dzisiejszego tj. 1.09 wciąż brak internetu, telefonu i telewizji. Za każdym razem zgłoszenia jest zbywane i termin naprawy ciągle zostaje wydłużony, początkowo miał być 8.08,aktualnie 23.09. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Czy zerwanie umowy będzie obciążone kara umowna? Wina leży po ich stronie więc teoretycznie powinno dać się zerwać umowę przez niedotrzymanie jej ze strony Orange. Czy mogę żądać odszkodowania z racji braku świadczenia usług? Z umiwy wynika, że nawet jeśli usługa nie jest świadczona trzeba zapłacić rachunek tak naprawdę za nic. Pozdrawiam serdecznie
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.