Uszkodzony towar w trakcie transportu.
Pytanie z dnia 22 czerwca 2022
Dzień dobry. Zamówiłam przez internet dwie umywalki, jedna była cała druga połamana. Dzwoniłam do nadawcy z informacją i co dalej. Wypełniłam formularz szkody (Inpost) - ponoć dwa dni po terminie ale telefonicznie wiedzieli szybciej. Czy mam jeszcze szansę na jakieś rozsądne rozwiązanie po takim czasie od wydarzenia (luty)? - cały czas piszę maile. Nadawca widzi tylko że sprawa po terminie a ja mam uszkodzoną umywalkę za ponad 500zl.
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Tak jak najbardziej, nadal można działać.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.