uszkodzony towar w trakcie transportu,odpowiedzialność sprzedawcy
Pytanie z dnia 16 kwietnia 2019
Witam serdecznie.
Jestem serwisantem AGD oraz prowadzę sprzedaż internetową z częściami i sprzętem AGD. Niedawno klientka kupiła u nas piekarnik. Zamówiliśmy kuriera z Furgonetki, który bez problemu zabrał paczkę. Dwa dni później dowiedziałem się, że piekarnik został uszkodzony przez drugiego kuriera z Fed Ex'u i nie nadaje się do użytku. Została rozbita szyba, ubity bok piekarnika oraz oderwany uchwyt. Ewidentnie widać, że piekarnik upadł na ziemię, mimo że paczka była odpowiednio oznaczona, żeby ostrożnie ją przenosić. Firma przewozowa nie chce ponieść odpowiedzialności za spowodowane szkody, ponieważ twierdzą, że nie zajmują się przewozem szklanych rzeczy. Piekarnik był ubezpieczony i chciałbym odzyskać tą kwotę. Po dwukrotnym odwoływaniu się, Fed Ex nadal stoi przy swoim. Ostatnia szansa to droga sądowa. Proszę o informację, czy mamy jakiekolwiek szanse na odzyskanie chociażby części pieniędzy?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.