uznana reklamacja, pokrycie kosztów dostarczenia towaru

Pytanie z dnia 30 listopada 2018

We wrześniu składałam reklamacje na krzesla. Po tak długim czasie postanowili mi zwrócić gotówkę za nie ale muszę je dowieść na własny koszt do salonu. Skoro kupując je w sklepie stacjonarnym rok temu oni mi je przywieźli do domu czy ja teraz reklamując je na gwarancji muszę je dowieść czy oni muszą ?

Pani je dowozi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2018 16:46 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2018 16:46 Obejrzało: 229 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.