Pytanie z dnia 25 września 2018
w 2016 roku dokonałam zakupu telefonu Samsung za kwotę 1298zl. Dodatkowo wykupiłam jego przedłużone ubezpieczenie do dnia 1.04.2019 roku za kwotę 155zl obejmujące awarię oraz uszkodzenie sprzętu na skutek nieszczęśliwego wypadku. W sierpniu tego roku zgłosiłam się do firmy odpowiedzialnej za ubezpieczenie tego telefonu zgłaszając: awarię gniazdka usb, wystepujacy problem z zawieszaniem sie telefonu, samoczynne wlaczanie sie i wylaczanie mojego sprzetu, zewnetrzne uszkodzenia w telefonie(obicia). Telefon został odebrany przez kuriera 07.08 2018 roku i po 44dniach oddany do mnie naprawiony niezgodnie ze zgloszeniem - wymieniono plyte głowną i wyswietlacz. Przez ponad miesiac nikt z firmy ubezpieczajacej nie kontatowal sie ze mna by przedstawic mi postep prac. Byłam bardzo zaniepokojona poniwaz nie wiedziałam co dzieje sie z moim sprzetem. Z racji tego ze telefon nadal nie dziala nie mam mozliwosci korzystania z niego.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie ma Pani pytania i w czym można pomôc ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.