Pytanie z dnia 25 września 2018

w 2016 roku dokonałam zakupu telefonu Samsung za kwotę 1298zl. Dodatkowo wykupiłam jego przedłużone ubezpieczenie do dnia 1.04.2019 roku za kwotę 155zl obejmujące awarię oraz uszkodzenie sprzętu na skutek nieszczęśliwego wypadku. W sierpniu tego roku zgłosiłam się do firmy odpowiedzialnej za ubezpieczenie tego telefonu zgłaszając: awarię gniazdka usb, wystepujacy problem z zawieszaniem sie telefonu, samoczynne wlaczanie sie i wylaczanie mojego sprzetu, zewnetrzne uszkodzenia w telefonie(obicia). Telefon został odebrany przez kuriera 07.08 2018 roku i po 44dniach oddany do mnie naprawiony niezgodnie ze zgloszeniem - wymieniono plyte głowną i wyswietlacz. Przez ponad miesiac nikt z firmy ubezpieczajacej nie kontatowal sie ze mna by przedstawic mi postep prac. Byłam bardzo zaniepokojona poniwaz nie wiedziałam co dzieje sie z moim sprzetem. Z racji tego ze telefon nadal nie dziala nie mam mozliwosci korzystania z niego.

Dzień dobry, a jakie ma Pani pytania i w czym można pomôc ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 września 2018 09:14 Zmodyfikowano dnia: 26 września 2018 09:14 Obejrzało: 245 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.