Pytanie z dnia 07 czerwca 2018
W dniu 07-11-2017r. złożyłem reklamację na buty zakupione 04-03-2017r. Reklamacja dotyczyła odklejenia podeszwy na czubku pół parze. W żądaniach podałem naprawę towaru. Po dwóch tygodniach dostałem informację, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. W dniu 19-05-2017r. złożyłem drugą reklamację tych samych butów. Tym razem reklamacja dotyczyła odklejenia obu czubków, przetarcia zapiętków, przetarte sznurówki w całej parze. W żądaniach prosiłem o zwrot gotówki. Po dwóch tygodniach dostałem wiadomość, że reklamacja została nieuznana. Czy mogę złożyć ponowną reklamację? Czy mógłbym prosić w żądaniach o naprawę lub wymianę towaru na wolną od wad?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.