Pytanie z dnia 09 stycznia 2018
W dniu 18.10.2017 r. zawarłam umowę na wykonanie ogrodzenia. Ogrodzenie odebrałam 22.12.2017 r., jednakże przy odbiorze nie zauważyłam, że wzór na furtce i bramie nie jest zgodny z przedłożonym przez firmę projektem. Koszt transportu był pokryty przeze mnie. W dniu 26.12.2017 r. wysłałam e-mail, że reklamuję towar gdyż jest on niezgodny z projektem i prosiłam o wymianę na nowy.
Wykonawca proponuje teraz abym pokryła koszty dostarczenia do nich reklamowanego towaru a oni go poprawią.
Ja się z tym nie zgadzam, ponieważ nie chcę mieć przerabianej bramy i furtki.
Co mogę zrobić, aby wymieniono mi te elementy lub abym mogła odstąpić od umowy.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.