Pytanie z dnia 28 września 2020

W dniu 7 sierpnia 2020 roku, podczas wymiany przewodów elektrycznych przez pracowników zakładu energetycznego doszło do przepięcia, a w konsekwencji do uszkodzenia urządzeń elektrycznych:
- piec gazowy
- sterownik do pieca gazowego
- zmywarka
- mini wieża
- ruter
- zasilacz do X-box
Z wymienionych wyżej urządzeń do dnia dzisiejszego nie sprawna pozostaje zmywarka oraz mini wieża.
Zmywarka była rozbierana przez pracowników. Dwukrotnie wymieniali sterownik, jednak to nic nie pomogło. Po następnych tygodniach pracownik jak twierdzi zabrał zmywarkę do serwisu. Po przywiezieniu jej do mieszkania 25 września zmywarka nadal nie była sprawna. Pomimo początkowej dobrej woli pracowników zakładu energetycznego sprzęt nadal jest niesprawny. W związku z nieudanymi próbami naprawy postanowiłem naprawić sprzęt poprzez autoryzowany serwis producenta i odzyskania poniesionych kosztów z ubezpieczenia zakładu energetycznego lub w przypadku kosztów przewyższających wartość zmywarki, złożyć wniosek o zakup nowego sprzętu. czy w związku z powyższym powinienem uzyskać od pracownika, odpowiedzialnego za awarie, oświadczenia o zaistniałej sytuacji? jak powinno takie pismo wyglądać. Czy będą potrzebne jakieś inne dokumenty dla ubezpieczyciela?

Z góry dziękuję za pomoc

Dzień dobry pracownik powinien wskazać że doszło do awarii konkretnych urządzeń w skutek działań prowadzonych przez Zakład energetyki. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 września 2020 14:17 Zmodyfikowano dnia: 29 września 2020 14:17 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.