Pytanie z dnia 28 września 2020
W dniu 7 sierpnia 2020 roku, podczas wymiany przewodów elektrycznych przez pracowników zakładu energetycznego doszło do przepięcia, a w konsekwencji do uszkodzenia urządzeń elektrycznych:
- piec gazowy
- sterownik do pieca gazowego
- zmywarka
- mini wieża
- ruter
- zasilacz do X-box
Z wymienionych wyżej urządzeń do dnia dzisiejszego nie sprawna pozostaje zmywarka oraz mini wieża.
Zmywarka była rozbierana przez pracowników. Dwukrotnie wymieniali sterownik, jednak to nic nie pomogło. Po następnych tygodniach pracownik jak twierdzi zabrał zmywarkę do serwisu. Po przywiezieniu jej do mieszkania 25 września zmywarka nadal nie była sprawna. Pomimo początkowej dobrej woli pracowników zakładu energetycznego sprzęt nadal jest niesprawny. W związku z nieudanymi próbami naprawy postanowiłem naprawić sprzęt poprzez autoryzowany serwis producenta i odzyskania poniesionych kosztów z ubezpieczenia zakładu energetycznego lub w przypadku kosztów przewyższających wartość zmywarki, złożyć wniosek o zakup nowego sprzętu. czy w związku z powyższym powinienem uzyskać od pracownika, odpowiedzialnego za awarie, oświadczenia o zaistniałej sytuacji? jak powinno takie pismo wyglądać. Czy będą potrzebne jakieś inne dokumenty dla ubezpieczyciela?
Z góry dziękuję za pomoc
Dzień dobry pracownik powinien wskazać że doszło do awarii konkretnych urządzeń w skutek działań prowadzonych przez Zakład energetyki. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.