Pytanie z dnia 23 marca 2018

W dniu dzisiejszym została dostarczona mi lodówka side by side ktora przy odpakowaniu okazała sie uszkodzona(posiadała wgniecenie w panelu drzwiowym)lodowke ta kupilam w sklepie stacjonarnym w systemie ratalnym.Znalazlam ja na stronie tego sklepu w atrakcyjnej cenie z 5199 było napisane wyprzedaż na cenę 2999 nie bylo wzmianki ze towar jest wadliwy czy powystawowy!W sklepie pytalam sie czy aby ta cena nie niesie za soba zadnych wad lodówki powiedziano mi ze towar jest fabrycznie zapakowany wolny od wad po czym powiedzieli zebym ja sprawdzila po dostarczeniu do domu czy nie jest powgniatana a teraz jak sie okazało że jest uszkodzona to mówią że nie wymienia mi ja na nową gdyz nie posiadaja takiej na magazynie glownym i trzebaby bylo ja sciagac od producenta co wiąże się ze zbyt duzymi kosztami wiec mam do nich przyjść i odstapic od umowy!Moje pytanie jest następujące dlaczego nie chca mi jej wymienic na nowa w cenie za ktora ja kupiłam(gdyz ja tez na nia czekalam ponad dwa tygodnie bo tez jej nie mieli na magazynie tylko musieli ja sciagac od producenta )a teraz mi mowia że im sie to nie opłaca.Jakie mam prawa jeżeli chodzi o tą sprawę?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.