Pytanie z dnia 13 kwietnia 2022

W lutym w formie aneksu przeniesiono mnie do nowego miejsca pracy za innego pracownika, miesiąc później kolejny pracownik odszedł. W miejscu pracy zginęło kilka rzeczy, czy pracodawca ma prawo by mnie za to obciążyć? W chwili przyjścia do tego miejsca nikt ze mną niczego nie spisywał, nie znałem zawartości rzeczy które w Nowym miejscu pracy sa. Chodzi o pracę w oddziale Banku.

Dzień dobry, jeżeli nie spisał Pan z pracodawcą protokołu powierzenia określonych rzeczy, to co do zasady nie powinien Pan obawiać się poniesienia odpowiedzialności za ich zniknięcie. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 kwietnia 2022 14:56 Zmodyfikowano dnia: 14 kwietnia 2022 14:56 Obejrzało: 274 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

nie

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2022 11:39 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2022 11:39 Obejrzało: 252 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.