Pytanie z dnia 04 czerwca 2020
W marcu zakupiłam karnet w pewnym studiu. Za kilka dni ogłoszona stan pandemii w.kraju i zabiegi nie zostały wykonane. Dzisiaj dowiedziałam się że owe studio zostało zamknięte. Co z moimi pieniędzmi, dodam że jedynym dowodem zakupu karnetu jest wyciąg mojego konta. Że strony studia nie dostałam żadnego potwierdzenia ponieważ zabieg miał być wykonany lada dzień. Pomocy
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zwrotu opłaty. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych BIENIEK sp.p. Radca prawny (Od 1990)
Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych BIENIEK sp.p.
gen. de Gaulle'a 46, 41-800 Zabrze
Dobry dobry, z potwierdzenia przelewu należy odczytać kto był beneficjentem przelewu, następnie z właściwej ewidencji (CEIDG) lub rejestru (np KRS) ustalić podmiot odpowiedzialny i złożyć pisemne wezwanie do zwrotu ceny zabiegu. Co do zasady zamknięcie lokalu nie jest tożsame z unicestwieniem prawnym dłużnika (kontrahenta). W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu specprawnik@bieniek.com.pl Życzymy miłego dnia!
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.