Pytanie z dnia 12 stycznia 2015
W projekcie graficznym dla klienta, przeznaczonym do druku popelnilam blad (inny kolor niz zakladany), jednakze pracownik firmy klienta zatwierdzil mailowo projekt z bledem i osobiscie przekazal do druku. Zadzwonil do mnie kilka dni pozniej aby poinformowac, ze druk zawiera blad. W trakcie rozmowy sprawdzilam projekt i przyznalam, ze u mnie kolor jest inny niż pierwotnie zakladany. W korespondencji z kancelaria klienta adwokat powoluje sie na nienagrana rozmowe telefoniczna, czy moze traktowac to jako niepodwazalny fakt w sprawie??
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Skoro rozmowa była nienagrana to trudno będzie ustalić jej treść. Każda ze stron może przedstawiać inną wersję odnośnie treści rozmowy i poczynionych przez Państwa ustaleń,, chyba że świadkami tej rozmowy były osoby trzecie. Kluczowe jednak znaczenie dla rozstrzygnięcia sporu będzie miała wszelka dokumentacja pisemna i elektroniczna.
Podziękowałeś prawnikowi
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Co prawda przyznaje się Pani do błędu, ale projekt został ostatecznie zatwierdzony przez pracownika zamawiającego. Nie można więc wykluczy, że zgodził się na zmianę projektu w tym zakresie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.