Pytanie z dnia 12 stycznia 2015

W projekcie graficznym dla klienta, przeznaczonym do druku popelnilam blad (inny kolor niz zakladany), jednakze pracownik firmy klienta zatwierdzil mailowo projekt z bledem i osobiscie przekazal do druku. Zadzwonil do mnie kilka dni pozniej aby poinformowac, ze druk zawiera blad. W trakcie rozmowy sprawdzilam projekt i przyznalam, ze u mnie kolor jest inny niż pierwotnie zakladany. W korespondencji z kancelaria klienta adwokat powoluje sie na nienagrana rozmowe telefoniczna, czy moze traktowac to jako niepodwazalny fakt w sprawie??

Skoro rozmowa była nienagrana to trudno będzie ustalić jej treść. Każda ze stron może przedstawiać inną wersję odnośnie treści rozmowy i poczynionych przez Państwa ustaleń,, chyba że świadkami tej rozmowy były osoby trzecie. Kluczowe jednak znaczenie dla rozstrzygnięcia sporu będzie miała wszelka dokumentacja pisemna i elektroniczna.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2015 21:47 Obejrzało: 1039 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Co prawda przyznaje się Pani do błędu, ale projekt został ostatecznie zatwierdzony przez pracownika zamawiającego. Nie można więc wykluczy, że zgodził się na zmianę projektu w tym zakresie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 lutego 2015 02:40 Zmodyfikowano dnia: 2 lutego 2015 02:41 Obejrzało: 956 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.