Pytanie z dnia 16 lutego 2017

W roku 2012 rozliczałam się w urzędzie skarbowym ze sprzedaży mieszkania 2011 roku rozliczało mnie biuro rachunkowe i nie dołączyło informacji że zamieszkiwałam tam 20 lat i jestem zwolniona z podatku ja sprzedawałam to mieszkanie ponieważ musiałam spłacić zobowiązania finansowe teraz urząd skarbowy żąda zwrotu podatku w kwocie 34.000zł plus odsetki -proszę mi powiedzieć co mogę zrobić w tej sprawie gdyż nie jestem w stanie zapłacić.Moja sytuacja finansowa jest bardzo ciężka i nie posiadam żadnego majątku.dziękuję i pozdrawiam.

Dzień dobry, jeśli korzystała Pani z usług biura rachunkowego, to w pierwszej kolejności trzeba się zapoznać z umową z tym biurem pod kątem możliwości dochodzenia odszkodowania. Ponadto trzeba także ustalić czy ma Pani jeszcze możliwość odwołania się od decyzji US. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 lutego 2017 23:18 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.