Pytanie z dnia 16 lutego 2017
W roku 2012 rozliczałam się w urzędzie skarbowym ze sprzedaży mieszkania 2011 roku rozliczało mnie biuro rachunkowe i nie dołączyło informacji że zamieszkiwałam tam 20 lat i jestem zwolniona z podatku ja sprzedawałam to mieszkanie ponieważ musiałam spłacić zobowiązania finansowe teraz urząd skarbowy żąda zwrotu podatku w kwocie 34.000zł plus odsetki -proszę mi powiedzieć co mogę zrobić w tej sprawie gdyż nie jestem w stanie zapłacić.Moja sytuacja finansowa jest bardzo ciężka i nie posiadam żadnego majątku.dziękuję i pozdrawiam.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli korzystała Pani z usług biura rachunkowego, to w pierwszej kolejności trzeba się zapoznać z umową z tym biurem pod kątem możliwości dochodzenia odszkodowania. Ponadto trzeba także ustalić czy ma Pani jeszcze możliwość odwołania się od decyzji US. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.