Pytanie z dnia 16 listopada 2018

W sieci neonet kupiłam telefon, w którym spuchła bateria, co jest niebezpieczne. Oficjalny serwis Huawei wystawił pismo do sklepu, że są zobowiązani do wymiany. Lecz sprzętu nie ma juz w sprzedaży. W tej chwili sklep nie odzywa się, kazano mi złożyć reklamacje i chcą mi zwrócić gotówki. Co robić dalej?

Dzień dobry, jeśli wymiana telefonu na nowy nie jest możliwa, najlepiej złożyć oficjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu gotówki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2018 15:15 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2018 15:15 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie bardzo rozumiem, czy zwrot pieniędzy Panią nie satysfakcjonuje?

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 19:49 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 19:49 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.