Pytanie z dnia 16 listopada 2018
W sieci neonet kupiłam telefon, w którym spuchła bateria, co jest niebezpieczne. Oficjalny serwis Huawei wystawił pismo do sklepu, że są zobowiązani do wymiany. Lecz sprzętu nie ma juz w sprzedaży. W tej chwili sklep nie odzywa się, kazano mi złożyć reklamacje i chcą mi zwrócić gotówki. Co robić dalej?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli wymiana telefonu na nowy nie jest możliwa, najlepiej złożyć oficjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu gotówki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Nie bardzo rozumiem, czy zwrot pieniędzy Panią nie satysfakcjonuje?
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.