Pytanie z dnia 17 października 2017

W sierpniu sprzedałam samochód. Wczoraj zadzwoniła do mnie właścicielka i powiedziala, ze jest on u mechanika,rozebrany i naprawa będzie bardzo duzo kosztować.Przy sprzedaży ja powiedziałam dokładnie co bylo w nim naprawiane i kiedy.Dałam jej stare części.Wiedziała co jeszcze jest do ewentualnej naprawy. Samochod jest z 2003r.Ten mechanik powiedział jej, ze niektóre części były niby zle zamontowane i zepsuły sie inne. Klientka chce żebym pokryła część kosztów. Co ja mam zrobić z ta sprawa?

Dzień dobry, powinna się Pani ustosunkować do roszczeń z rękojmi i wskazać czy je uznaje czy też nie i dlaczego. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 października 2017 12:48 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2017 12:48 Obejrzało: 184 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.