Pytanie z dnia 17 października 2017
W sierpniu sprzedałam samochód. Wczoraj zadzwoniła do mnie właścicielka i powiedziala, ze jest on u mechanika,rozebrany i naprawa będzie bardzo duzo kosztować.Przy sprzedaży ja powiedziałam dokładnie co bylo w nim naprawiane i kiedy.Dałam jej stare części.Wiedziała co jeszcze jest do ewentualnej naprawy. Samochod jest z 2003r.Ten mechanik powiedział jej, ze niektóre części były niby zle zamontowane i zepsuły sie inne. Klientka chce żebym pokryła część kosztów. Co ja mam zrobić z ta sprawa?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, powinna się Pani ustosunkować do roszczeń z rękojmi i wskazać czy je uznaje czy też nie i dlaczego. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.