Wada fabryczna auta.

Pytanie z dnia 18 sierpnia 2020

Jestem posiadaczem samochodu Ford focus z 2013r z przebiegiem 70tys km. W aucie wystąpiła poważna awaria - ułamała się tarcza docisku sprzęgła co spowodowało uszkodzenie skrzyni biegów (wybiło dziurę w bloku skrzyni, wyciekł olej itd). Koszt na nowych częściach to 17 tyś PLN. Okazało się że była to wada fabryczna na którą w 2018 roku FORD zorganizował akcję serwisową. Jak widać akcja nie pomogła. Akcja niestety wymieniała tylko układ sprzęgła w autach bez start-stopu. W moim była tylko modyfikacja softu komputera, a wadliwa część pozostała w aucie.
Wystąpiłem do centrali Forda o bezpłatną naprawę auta. Czy w przypadku odmowy mam jakieś inne prawa konsumenta aby dochodzić swoich racji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.