Wadliwy telefon.

Pytanie z dnia 04 grudnia 2019

Dzień dobry, kupiłem iPhone'a w Orange dla firm, telefon od poczatku byl wadliwy, poszedlem do serwisu Appl'ea powiedzieli zeby zresetowac system i jesli sie nie naprawi to wrocic, nic nie dalo, wrocilem ale w dniu kiedy wrocilem zbila sie szybka. Apple powiedzial, ze naprawi ale odplatnie natomiast stwierdzil, ze jest uszkodzona plyta glowna telefonu. Poszedlem do orange jako sprzedawcy zglosic sprawe z tytulu rekojmi. Przyjeli ale Pan ktory przyjmowal powiedzial, ze raczej dostane wycene platnej naprawy bo telefon uszkodzony ma wyswietlacz. Czy mozna cos z tym zrobic zeby wymienili mi na nowy telefon lub naprawili nie placac za zbita szybke? telefon nie dzialal prawidlowo od poczatku i plyta glowna na pewno nie zepsula sie od zbitej szybki. Rozumiem, ze so pierwszego roku jest tak ze jest domniemanie iz produkt posiadal wade od samego poczatku. Czy tak rowniez jest gdy zbije sie szybka ktora w tym przypadku nie ma nic wspolnego ze zdiagnozowana uszkodzona plyta glowna? Telefon kupiony nowy i nie ma nawet 2 miesiecy. Prosze o porade

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.