Wadliwy towar.
Pytanie z dnia 29 kwietnia 2021
Dzień dobry. 3 miesiące temu kupiłem laptopa. Po 15 dniach się popsuł. zawiozłem go na gwarancji i po 2 tyg przyszedł z serwisu. Po godzinnym użytkowaniu znów padł. Chwilę póżniej go znów zawiozłem i znów poszedł do serwisu na gwarancji. Wczoraj go odebrałem i dzisiaj znów się popsuł. Co mam teraz zrobić jeśli chce odzyskać pieniądze?
Czy kupił Pan urządzenie jako konsument? jeśli tak, należy skorzystać z prawa odstąpienia od umowy i żądać zwrotu ceny.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.