Wady ukryte zakupionych maszyn.
Pytanie z dnia 06 lipca 2022
Dzień dobry.
Proszę o informację o możliwych rozwiązaniach w przypadku zakupu dwóch maszyn od polskiego producenta, które co chwile mają usterki powodując straty i koszty. Do jednej było już kilkanaście wizyt serwisowych, do drugiej kilka i od nowości cały czas coś się dzieje.
Dziękuję.
K&W Adwokaci sp.p Adwokat (Od 2019)
Kołodziejska&Wasiołek Adwokaci sp.p
Puławska 2 bud.B, Warszawa
Dzień dobry, rozwiązania mogą być różne w zależności od okoliczności, można np. wezwać producenta do wymiany maszyny, zwrotu ceny itd. W razie dalszych pytań proszę o kontakt: +48509966636 kolodziejska@kolodziejska-wasiolek.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, kluczowa kwestia to analiza umowy dostawy albo sprzedaży tych wadliwych maszyn, zwłaszcza pod kątem wyłączenia lub ograniczenia przez strony uprawnień z tytułu rękojmi a także kwestii gwarancji, umownego prawa odstąpienia od umowy. Pozdrawiam, r. pr. Maciej Podgórski
Podziękowałeś prawnikowi
Tomasz R. Weigt Adwokat (Od 1997)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz R. Weigt
Daszyńskiego 12/1, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Dla udzielenia porady, konieczna byłaby analiza zawartych umów, korespondencji ze sprzedawcą a także rodzaju usterek. Przed podjęciem czynności prawnych być może także konieczne będzie uzyskanie prywatnej ekspertyzy w tym przedmiocie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.