Wady ukryte zakupionych maszyn.

Pytanie z dnia 06 lipca 2022

Dzień dobry.
Proszę o informację o możliwych rozwiązaniach w przypadku zakupu dwóch maszyn od polskiego producenta, które co chwile mają usterki powodując straty i koszty. Do jednej było już kilkanaście wizyt serwisowych, do drugiej kilka i od nowości cały czas coś się dzieje.
Dziękuję.

Dzień dobry, rozwiązania mogą być różne w zależności od okoliczności, można np. wezwać producenta do wymiany maszyny, zwrotu ceny itd. W razie dalszych pytań proszę o kontakt: +48509966636 kolodziejska@kolodziejska-wasiolek.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lipca 2022 12:43 Zmodyfikowano dnia: 7 lipca 2022 12:43 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, kluczowa kwestia to analiza umowy dostawy albo sprzedaży tych wadliwych maszyn, zwłaszcza pod kątem wyłączenia lub ograniczenia przez strony uprawnień z tytułu rękojmi a także kwestii gwarancji, umownego prawa odstąpienia od umowy. Pozdrawiam, r. pr. Maciej Podgórski

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lipca 2022 14:04 Zmodyfikowano dnia: 7 lipca 2022 14:04 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Dla udzielenia porady, konieczna byłaby analiza zawartych umów, korespondencji ze sprzedawcą a także rodzaju usterek. Przed podjęciem czynności prawnych być może także konieczne będzie uzyskanie prywatnej ekspertyzy w tym przedmiocie. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 3 z dnia 7 lipca 2022 15:10 Zmodyfikowano dnia: 7 lipca 2022 15:10 Obejrzało: 234 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.