wady ukryte,unieważnienie umowy kupna-sprzedaży auta
Pytanie z dnia 22 maja 2019
Witam. Tydzień temu sprzedałam auto. Do dnia sprzedaży było przeze mnie użytkowane i nie było z nim żadnych problemów. 6 dni po sprzedaży auta napisał do mnie nabywca, że auto jest u mechanika, ponieważ podczas jazdy po jakimś czasie gasło. Przy naprawie okazało się, że w kanałach dolotowych znajduje się olej, że naprawiany rok temu przez mojego mechanika immobilizer jest źle naprawiony oraz klient poinformował mnie, że musiał wymienić amortyzatory, miskę olejową oraz tuleje wahaczy. Nabywca uważa, że o wszystkim wiedziałam i zataiłam te fakty, jednak w rzeczywistości nie miałam o tym pojęcia. Kupujący żąda ode mnie zwrotu kosztów naprawy. Czy ma takie prawo?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.