Warunki wypłaty premii dla pracownika.

Pytanie z dnia 13 lipca 2021

Dzień dobry. Wszyscy pracownicy otrzymują premię w stałej kwocie co miesiąc, zgodnie z regulaminem wynagrodzeń, tj.: "Premia uznaniowa może zostać przyznana każdemu pracownikowi. Nie przysługuje pracownikowi, który w danym miesiącu zanotował przypadki nieobecności w pracy prócz urlopu i dni wolnych od pracy za np. nadgodziny.". Zabranie premii następowało po ew. niedopełnieniu obowiązku. Aktualnie 3 pracowników oddało zwolnienia i premia została im odebrana bez powiadomienia ich, jedynie brak w wypłacie.Czy tak można zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.