Wezwanie do wykonania poprawek w usłudze remontowej.

Pytanie z dnia 04 lutego

Co powinnam zrobić w sytuacji kiedy wysłałam do osoby, która źle wykonała mi remont, pismo z wezwaniem do poprawieniem błędów popełnionych podczas remontu (ocenionych przez inżyniera) w terminie 7 dni, zgodnie z prawem rękojmi, jeśli nie dostałam żadnej odpowiedzi od tej osoby? Dodam, że jeszcze nie zapłaciłam za remont, a pan przysłał mi wezwanie do zapłaty. Czy mogę w takiej sytuacji rozpocząć prace naprawcze z inną ekipą czy muszę poczekać dłużej, a jeśli tak to na co? Co powinnam dalej zrobić?

Proszę się ze mną skontaktować pod nr tel. 666864009 bądź e-mail: k.nagorska@knkkancelaria.pl, chętnie pomogę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 lutego 2024 13:23 Zmodyfikowano dnia: 5 lutego 2024 13:23 Obejrzało: 79 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chętnie pomogę, zapraszam do kontaktu, tel. 604183261

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 lutego 2024 17:14 Zmodyfikowano dnia: 5 lutego 2024 17:14 Obejrzało: 78 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.