Wezwanie do załaty.

Pytanie z dnia 28 listopada 2020

Dzień dobry,
2 miesiące temu zakupiłam kilka przedmiotów w serwisie Amazon.de (z FV na firmę). Zamówienie od razu opłaciłam (Przelewy24). Amazon rozdzielił zamówienie i miał wysłać je w 2 przesyłkach. Niestety przesyłka nr. 2 nigdy nie została wysłana (termin wysyłki był w kółko odraczany, tłumaczono się błędem systemu). Po kilku próbach dogadania się z supportem polecono mi anulowanie tego niedostarczonego przedmiotu i obiecano zwrot gotówki. Niestety po anulowaniu produktu system zaczął pokazywać go w statusie nieopłacone-anulowane i support utrzymuje że za przedmiot nie zapłaciłam więc zwrot mi się nie należy (jednocześnie na fakturze podniesiono koszt pozostałych przedmiotów więc wg Amazona zapłaciłam tylko za pierwszą paczkę). Rozmawiałam już z kilkunastoma konsultantami i cały czas słyszę że nie mogą mi pomóc bo nie zapłaciłam za ten przedmiot. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Chciałam wystosować wezwanie do zapłaty ale żaden konsultant nie chce podać mi adresu email na który mogę takie pismo wysłać, UOKIK także nie pomoże bo nie jest to sprawa konsumenta tylko firmy. Czy są jeszcze jakieś srodki prawne, których mogę użyć? Bardzo proszę o pomoc.

Dzień dobry Pani, Oczywistym jest, że skoro odstąpiła Pani od umowy sprzedaży, to powinna Pani otrzymać zwrot uiszczonej kwoty. Rozumiem, że przedstawiła Pani potwierdzenie z Przelewy24 oraz zestawienie obu zamówionych rzeczy. W opisanej sytuacji należy wezwać sprzedawcę listem poleconym do zwrotu przekazanej kwoty. Jeśli potrzebuje Pani wsparcia, chętnie pomogę. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel. 728 382 525 email: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2020 16:57 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2020 16:57 Obejrzało: 190 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.