Wezwanie do zapłaty.

Pytanie z dnia 22 czerwca 2021

Witam. W październiku kupiłam internet mobilny w T-mobile i Pan sprzedawca namówił mnie na przeniesienie numeru tel, powiedział, że jak się nie uda przenieść to nic się nie dzieję i będę mieć tylko internet. Podpisałam umowę, niestety po paru dniach okazało się, że mój numer jest na mojego tatę i nie mogę go przenieść do t-mobile. Dostałam jakieś smsy, że powinnam przenieść numer i tyle. Dziś (czerwiec) dostaje list z wezwaniem do zapłaty ponad 1300 zł bo oni zerwali umowę przeze mnie, bo nie przeniosłam numeru. Proszę o pomoc.

Szanowna Pani, aby móc doradzić jakie są możliwe rozwiązania problemu, konieczna jest w pierwszej kolejności analiza podpisanej przez Panią umowy. Jeżeli jest Pani zainteresowana uzyskaniem porady prawnej w tym zakresie, proszę o przesłanie jej skanów lub fotokopii. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 czerwca 2021 16:37 Zmodyfikowano dnia: 22 czerwca 2021 16:37 Obejrzało: 188 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Do rzetelnej oceny sytuacji konieczna byłaby analiza zawartej umowy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 czerwca 2021 21:11 Zmodyfikowano dnia: 23 czerwca 2021 21:11 Obejrzało: 187 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.