Wezwanie do zapłaty.
Pytanie z dnia 22 czerwca 2021
Witam. W październiku kupiłam internet mobilny w T-mobile i Pan sprzedawca namówił mnie na przeniesienie numeru tel, powiedział, że jak się nie uda przenieść to nic się nie dzieję i będę mieć tylko internet. Podpisałam umowę, niestety po paru dniach okazało się, że mój numer jest na mojego tatę i nie mogę go przenieść do t-mobile. Dostałam jakieś smsy, że powinnam przenieść numer i tyle. Dziś (czerwiec) dostaje list z wezwaniem do zapłaty ponad 1300 zł bo oni zerwali umowę przeze mnie, bo nie przeniosłam numeru. Proszę o pomoc.
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Szanowna Pani, aby móc doradzić jakie są możliwe rozwiązania problemu, konieczna jest w pierwszej kolejności analiza podpisanej przez Panią umowy. Jeżeli jest Pani zainteresowana uzyskaniem porady prawnej w tym zakresie, proszę o przesłanie jej skanów lub fotokopii. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek
Podziękowałeś prawnikowi
Do rzetelnej oceny sytuacji konieczna byłaby analiza zawartej umowy.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.