Wezwanie do zwrotu zakupionego towaru z powodu błędnej ceny.
Pytanie z dnia 15 grudnia 2019
Dzień dobry,
Sytuacja wygląda następująco - chodzi o błąd cenowy wywołany według sprzedającego błędem systemu. Otrzymałem potwierdzenie, a następnie odebrałem zamówiony towar.
Po odebraniu dostałem maila, z prośbą o zwrot, z powodu ww. błędu.
Czy mam obowiązek zwrócić towar?
Pozdrawiam,
Mateusz
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale jakie dokładnie wezwanie Pan otrzymał ? Po odebraniu towaru i zapłaceniu ceny ? Proszę dokładnie opisać sytuację. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.