wezwanie do zwrotu zaliczki,odpowiedzialność usługodawcy

Pytanie z dnia 28 maja 2019

Dzień dobry. Kafelkarz nie ukończył remontu, uciekł z zaliczką, zablokował mój nr tel., odmówił odbioru listu poleconego z moim oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i wezwaniem do zwrotu zaliczki. Pozostawił nas z ogromnym bałaganem, bez funkcjonującej łazienki i podłączonego WC powodując sporą uciążliwość życiową mocno obciążając wytrzymałość psychiczną. Zanim znajdę innego wykonawcę z wolnym terminem mogą minąć miesiące... Czy oprócz sądowego wezwania do zwrotu zaliczki mogę i powinienem wnioskować o odszkodowanie za straty moralne? Jak się do tego zabrać - samemu, czy konieczna będzie czynna pomoc prawnika?

Witam, Potencjalnie może Pan dochodzić zwrotu zaliczki oraz odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy - trzeba wykazać wysokość szkody. Podstawowe pytanie jest takie czy była zawarta umowa na piśmie / czy ma Pan pokwitowanie odbioru zaliczki ? Wydaje mi się, że w Pana sprawie na pewno warto skorzystać z pomocy prawnika. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 maja 2019 12:41 Zmodyfikowano dnia: 7 czerwca 2019 10:14 Obejrzało: 1165 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem