Pytanie z dnia 09 sierpnia 2018

Wiadomość:
Piszę w imieniu mojej mamy, Mama jest osobą chorą na serce, ma 70 lat, i znaczny stopień niepełnosprawności. Dnia 18 .07. 2018 w siedzibie Alior banku, została podpisana Umowa o kredyt konsolidacyjny. Kredyt z datą wejścia w życie wszystkie zobowiązania dotychczasowe uległy rozwiązaniu. Wcześniejsze zobowiązania wobec Alioru. Pierwsza rata miała być płatna 27.08.2018r, Na umowie nie ma numeru konta . Firma prawnicza nęka moją Mamę o zapłatę raty, poprzedniego kredytu, nie przyjmując do wiadomości, że tamten kredyt został skonsolidowany. Mama jest załamana, chora na serce, pracownik banku w którym załatwiała konsolidację twierdzi żeby się nie przejmować, a le z windykacji wydzwaniają i straszą sądami.Stan zdrowia Mamy bardzo się pogorszył, bierze leki uspakajające,co mam robić?

W pierwszej kolejności sugeruję zweryfikowanie dokumentów związanych z kredytem konsolidacyjnym i upewnienie się, iż wcześniejsze zobowiązanie zostało ujęte przy sporządzaniu umowy. Teoretycznie mogłoby się zdarzyć, iż kredyt ten nie został skonsolidowany. Kiedy pewni będziemy, iż kredyt skonsolidowano sugerowałbym wysłać pismo do firmy prawniczej powołać się na zawartą umowę kredytu konsolidacyjnego podając np jej numer (lub załączyć jej ksero - niekonieczne całe, można w nim zamazać niektóre dane).

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 sierpnia 2018 13:22 Zmodyfikowano dnia: 9 sierpnia 2018 13:22 Obejrzało: 503 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.