Pytanie z dnia 11 listopada 2018

Wiec tak jakiś czas temu założyłem konto na stronie Lisa18 i kupilem chyba konto premium na tydzień czasu czy na miesiąc i już z tego nie korzystam a co jakiś czas oni bez mojej zgody zabierają mi pieniądze z konta na kwotę 200 zł proszę o pomoc pisałem z serwisem ale on bardzo rzadko odpisuje, a umowy nie idzie zerwać bo jest to tak zrobione ze się nie da a firma znajduje się w Luksemburgu. Jak zablokuje moją kartę debetowa to oni powołana firme windykacyjna, co mam zrobić proszę o pomoc.

Dzień dobry, jak wynika z regulaminu portalu: (2) Klient może wypowiedzieć płatny stosunek umowny, który nawiązał zgodnie z pkt. 2 (2) poprzez stronę internetową, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego przynajmniej czternaście dni przed upływem wykupionego okresu dostępu lub - jeżeli przy zakupie płatnego dostępu podany został inny termin - w tym podanym terminie. Wypowiedzenie płatnego stosunku umownego jest tylko wtedy skuteczne, gdy nastąpi poprzez złożenie wyraźnego pisemnego oświadczenia. W przypadku gdy będzie istniała techniczna możliwość przeprowadzenia "procesu wypowiedzenia online", wypowiedzenie będzie można przeprowadzić również poprzez odpowiedni link na stronie internetowej Lisa18. W celu jednoznacznego przyporządkowania i ochrony przed nadużyciami jest koniecznie wymagane w każdym przypadku, aby klient podał w piśmie zawierającym wypowiedzenie w czytelny sposób (LITERAMI DRUKOWANYMI) przynajmniej następujące dane: pełna nazwa (nazwisko), kraj, serwis Lisa18, z którego się korzysta, adres e-mailowy zarejestrowany w Lisa18 i nazwa użytkownika (alternatywnie: przydzielone ID kontaktu). Wypowiedzenie należy skierować na poniższy adres: Interdate S.A. Lisa18 Dział Obsługi Klienta / Wypowiedzenie 13 rue du Commerce L-1351 Luksemburg Luksemburg Faks: 00 48 224 85 35 08 Tak długo jak aplikacja Lisa18 iOS/Android App jest dostępna, wypowiedzenie płatnego stosunku umownego nabytego za pośrednictwem In-App Purchase w niniejszej aplikacji iOS/Android App musi być wykonane wyłącznie przy udziale Apple iTunes App Store/Google Play Store zgodnie z zasadami Apple iTunes App Store/Google Play Store. Wypowiedzenie płatnego stosunku umownego, o którym mowa w pkt. 2 (2), nie narusza bezpłatnego stosunku umownego opisanego w pkt. 2 (1). Czy wysłał Pan odpowiednie pismo? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2018 14:01 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2018 14:01 Obejrzało: 668 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 20:43 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2020 01:23 Obejrzało: 661 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.