Pytanie z dnia 16 kwietnia 2018

Witam, 05.10.17 r. Zakupiłam u znajomej, która jest dystrybutorem firmy wellstar, sprzęt do pielęgnacji twarzy, do tej pory nie otrzymałam urządzenia, kwotę 2095 zł przelewem zapłaciłam 05.10.17r, w jaki sposób mogę otrzymać zwrot kosztów, ponieważ urządzenia po tak długim czasie oczekiwania już nie chcę , a miało być w listopadzie, pozdrawiam i czekam na odpowiedź Katarzyna

Dzień dobry, a spisałyście Panie jakąś umowę, albo ma Pani potwierdzenie, że sprzęt miał być dostarczony w listopadzie ? Jeśli tak, to może Pani po prostu odstąpić od umowy, składając w tym zakresie pisemne oświadczenie. Jeśli nie ma Pani dowodów, że minął już uzgodniony termin dostarczenia sprzętu, trzeba wysłać wezwanie do jego wydania w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od umowy, a następnie- po upływie wyznaczonego terminu- odstąpić od umowy. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 kwietnia 2018 09:50 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2018 09:50 Obejrzało: 275 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli zawarła Pani umowę jako konsument z przedsiębiorcą poza lokalem przedsiębiorstwa może Pani złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i żądać zwrotu zapłaconej ceny. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 kwietnia 2018 15:14 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2018 15:14 Obejrzało: 268 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.