Pytanie z dnia 16 kwietnia 2018
Witam, 05.10.17 r. Zakupiłam u znajomej, która jest dystrybutorem firmy wellstar, sprzęt do pielęgnacji twarzy, do tej pory nie otrzymałam urządzenia, kwotę 2095 zł przelewem zapłaciłam 05.10.17r, w jaki sposób mogę otrzymać zwrot kosztów, ponieważ urządzenia po tak długim czasie oczekiwania już nie chcę , a miało być w listopadzie, pozdrawiam i czekam na odpowiedź Katarzyna
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a spisałyście Panie jakąś umowę, albo ma Pani potwierdzenie, że sprzęt miał być dostarczony w listopadzie ? Jeśli tak, to może Pani po prostu odstąpić od umowy, składając w tym zakresie pisemne oświadczenie. Jeśli nie ma Pani dowodów, że minął już uzgodniony termin dostarczenia sprzętu, trzeba wysłać wezwanie do jego wydania w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od umowy, a następnie- po upływie wyznaczonego terminu- odstąpić od umowy. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.